زندگـی زیباسـت چشمـی بـاز کـن
google 1376 گوگل
یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, :: 21:12 :: نويسنده : یوسف


زندگـی زیباسـت چشمـی بـاز کـن                   گردشـی در کوچــه باغ راز کن
هر که عشقـش در تماشــا نقش بست             عینک بد بیــنی خود را شکسـت
علت عـاشـق ز عـلتـها جـداسـت                    عشــق اسطرلاب اسرار خــداست
من مـیـان جسـمها جــان دیـده ام                   درد را افکنـده درمـان دیـده ام
دیـده ام بــر شـاخه احـسـاســها                    مــی تپــد دل در شمیــم یاسها
زنـدگـی موسـیـقـی گنـجشـکهاست                زندگی باغ تماشـــای خداســت
گـر تـو را نـور یـقیــن پیـــدا شود                      می تواند زشــت هم زیبا شــود
حـال من، در شهر احسـاسم گم است             حـال من ، عشــق تمام مــردم است
زنـدگی یــعنـی همیــن پـروازهـا                      صبــح هـا، لبـخند هـا، آوازهــا
ای خـطوط چهــره ات قـرآن من                      ای تـو جـان جـان جـان جـان مـن
ا زتــو اشـعارم پـر از تــو مـی شـود                 مثنوی هایـم همــه نو می شـود
حرفـهایـم مـــرده را جــان می دهــد                واژه هایـم بوی بـاران می دهـد

 

 

شاعر:مولانا



نظرات شما عزیزان:

منتظر
ساعت2:23---7 شهريور 1390
ورود اسلام ممنوع.....
منتظرتان هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 315
بازدید کل : 62566
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1